måndag 16 februari 2009

Vi


...ledig måndag HELA familjen...busmysigt! Badhuset på förmiddagen med alla sportlovsfirare. Smygträning hemma på gården inför "Vasaloppet" på dagis på eftermiddagen. Skönt att få lite tid bara vi fyra... A åkte precis tillbaka till Norge:-(...tomt redan. Längtar redan till fredag!
Veckan för övrigt blir nog lika lysande som idag. Liiite jobb onsdag, torsdag och fredag. Löpträning imorgon och gymmet med Madde på fredag. MAMIDOSmiddag på onsdag hos syss! Längtar efter alla goa mamidosar.
Nu väntar jag bara på att mitt nagellack ska torka så jag kan ta tag i tvättberget på min säng...
Go natt alla mina Rockisar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh längtar jag med mmmmm...Puss & kraam verner

Anonym sa...

Nu har ju ovan börjat på Cirkelträning....när får vi se dig???...kramilikram