onsdag 11 februari 2009

Utmanad...IGEN!!!

Mia...jag gillar ju inte utmaningar...jo när man blir svettig kanske...men jaja...bara att ställa upp... Den här går till på följande vis:
Gå in i mappen med mina bilder...Gå till den sjätte mappen och välj den sjätte bilden i den mappen. Lägg upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sex personer och tala om det för dem. Lätt som en plätt!
...min sjätte bild i sjätte mappen var den här. Lilla R:s SUPER DUPER snygga väst som jag i somras HYRDE för 200 pix i 2 veckor. Om den bara var min!!!
Jag utmanar: Syss, Trin, Madde, Fia, Indra, Tess!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ok då... Lovar att inte skicka någon mer utmaning till dig ;-) Kramelikram

Anonym sa...

Du kan få hyra den igen...jag behöver pengar till ett guitar hero spel. :D

Sweet dreams... sa...

hahahhaa gull Rasse och Mia: jag bangar aldrig! Klart jag ställer upp på utmaningar!

Anonym sa...

Oj vad kul med utmaning...men undrar vad jag har för bild där...måste kolla...

Tess sa...

haha jag har inte sex mappar i mina bilder mappen! :P