tisdag 24 februari 2009

1-1=0


Chefen bjöd ju såklart på semlor idag...omtänksam som få köper han små semlor till sin ständigt hårt bantande personal... Det var en 1:a...
Morfar kom på kvällkvisten och jag bjöd han o mommo på semlor...men stod över själv...stack ut i löpsvängen i stället. Sprang sååååå J-la bra ikväll. Det var nästa 1:a. Ja ni förstår min lilla uträkning va? Semla-motion=0. Får gå och lägga mej nu och vara nöjd med ett 0 resultat. Imorgon blir det ett pass på min nya vän "Criss Cross"....hahahaaa crosstrainern alltså. Natti natti alla Rockisar!
P.s Fick ni några semlor idag då? D.s

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jodå det blev 1-1 här också! Semla + Nautilus!! Natti natti grannen.

Villa Björkebo sa...

Jag skippade både semlan och motionen idag! Imorgon blir det +1= Lindesjön runt! JIPPI!!!!!!

Anonym sa...

Här är det 0....för första gången på hur många år som helst. Hade det varit tidigare år hade jag nog tryckt i mig 20 st vid det här laget....