söndag 15 februari 2009

Mina prinsessor!

En riktig prinsessa lyssnar och lär
En riktig prinsessa är artig och hjälpsam
En riktig prinsessa arbetar hårt
En riktig prinsessa är snäll mot de små
En riktig prinsessa är klok, lurig och listig
En riktig prinsessa är en god vän

Klara fick av sin moster i födelsdagspresent en bok om prinsessor som hon och jag läser ur varje kväll innan hon ska sova. Hitta det här raderna i den...och tänkte att jag har ju bara prinsessor runt mej... Syss som alltid lyssnar, Tessan som alltid är hjälpsam, Madde som alltid servar mej och arbetar hårt på jobbet, Trin som alltid är snäll mot mina små, Anna som alltid är klok och får mig att tänka efter och så Elin som är en riktigt god vän...
Lyllos mej som har så många sessor;-) till vänner!

5 kommentarer:

Villa Björkebo sa...

Åh, vad gulligt!
Kram och Love Sis

Anonym sa...

Lyllos mig som har en så fin vän!! Kram T

Anonym sa...

Kramis till dej grannsessa!

Elin sa...

Det samma bästa Jennu!

kraam e

Anonym sa...

Åh, gulliga dej! Nu gjorde du min dag till en bra dag. Tack för att du finns, hjärtat! Puss A