tisdag 15 september 2009

Vad händer?!!!

Vakna i natt alldeles kallsvettig...phu vilken hemsk dröm! Vad jag drömde? Att jag glömde gå till jobbet!!! Ni som känner mej vet att jag oftas inte glömmer nått...nått har dock hänt...jag har blivit lite disträ. "Förr" mindes jag ALLT. Allt är allt ifrån vad jag åt den där onsdagen för 2 år sen till vad patienterna har för fyllningar i sina munnar eller vilken stass jag hade vid ett tillfälle. Jag var galet "kom-i-hågig". Men nu icke...Tror nog att jag ska öka min kaffe konsumtion lite ytterligare. Läste nämligen för ett tag sedan att kaffe gör underverk för Alzheimers....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Inge vidare!! Men hörde att jag oxå glömde gå till jobbet :)..... Kaffe är ju bra! kram madde

Anonym sa...

Du gjorde en "Bettan" helt enkelt. Ett kännt utryck på vårt jobb. Att helt ovetande åka hem efter lunch, för att sedan komma på att man jobbade på em! En "Bettan" helt enkelt.
Kram Sis

Trin sa...

Ha ha ha ! Du är nog snart i fatt mig i ålder! Total minnesförlust ibland!

Anonym sa...

HAHAH Ja fy fasen! Visst är det hemskt!? Jag skulle gärna glömma gå till jobbet :) Men allvaligt talat, jag dricker en hel del kaffe på jobbet och inte f*n har det hjälpt. Min mormor har Alzheimers och det är tydligen ärftligt... *hope not yet* :/
Kram-

Anonym sa...

Ja just det ja...Helena var det... Glömde skriva namn...