tisdag 29 september 2009

Lägesrapport!

Operationen igår var snabbt överstökad...skulle man jämföra så var det ungefär som att få en fyllnig i en tand...mätt i mina mått. Lite bedövning och ett enkelt ingrepp för farbror doktorn. Fick faktiskt ett mindre paket än jag trodde... Kommer nog bli världens bäst på att bara använda vänster hand. Fixade iväg kidsen själv i morse men det tog lite tid. Idag har jag bara legat i soffan och tittat på tv och sovit en stund... Är väl typ vad jag ska gör det närmsta 2 veckorna. Kan byta soffan mot hängmattan ute i trädgården (som min chef var här igår och satt upp, behöver jag säga att han är omtänksam?) om jag behöver miljöombyte;-).



...tv, kaffe och surf. Känner jag mej rätt kommer jag få "spatt". Inte min melodi men idag njuter jag och nu ska jag fortsätta göra NADA!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så där fint kan inte jag sminka och fixa iordning mig med två händer... Hmm... undrar just om det beror på andra grundförutsättningar... Kram A