söndag 27 september 2009

Maraton i fix...

Har fixat och grejat hela dagen! Tvättat, städat, handlat och röjt. Allt för att underlätta tills A är hemma igen...för imorgon ska jag operera min hand. Kommer få ett stort bandage. Vet inte ens hur det kommer bli med min träning så idag tog jag en "sista" löparvända inför sjukskrivningen. Det kommer bli absolut det jobbigaste...att inte kunna träna ordentligt:-(. Annars har helgen varit bra, förutom att A jobbat. Fredagen spenderades med Dockan och kidsen i Örebro och lördagen ute i skogen med korvgrillning. Har hunnit en loppis oxå:-) Blev några fina burkar till skafferiet. Snart är det Natti Natti...om jag kan sova, är lite nervös för morgon dagen....



Whish me luck!

5 kommentarer:

Villa Björkebo sa...

Det kommer att gå super!

Trin sa...

Det kommer att gå så bra, jag har ju överlevt samma op. Och du vet att det finns massor av hjälpande händer tvärs över gatan!
Kramis

Anonym sa...

Vaddå? Har A också opererat sina händer? ;) Lycka till imorgon! Kram Carro

Sweet dreams... sa...

Nä A har inte op några händer...jag har underlättat för mej själv...A jobbar till torsdag! Du vet jag är själv i veckorna...men sen kommer han få sköta allt här hemma!

indra sa...

Se det från den positiva sidan och tänk på mig som inte får träna på 3 mån!!!!!!!! Jag håller på att tuppa av här hemma...är inne på 3:e veckan utan träning bööööööööl......