lördag 14 maj 2011

Vår dag!

Fredagar, min och Klaras dag. Killarna i familjen är på jobbet och i skolan. Bara vi tjejer hemma... Mysigt! Visst ibland eller ofta har vi några "måsten" men igår fanns inga sådan "måsten". Jag har haft ett dynprojekt liggandes så vi tog tag i det. Sydde kuddar, klädde knappar, drack kaffe (iallafall jag) och lyssna på favoriten Veronica Maggio på spotify. Mysigt när tiden finns att lyssna på de små och deras funderingar. Lilla K har en Maggio favorit just nu.... som går på repeat! Och funderingar i massor om vem som kysste vem, blev lämnad och tillsammans igen...

Just nu är K på kalas...hos Loke<3. Jag tror att hon är lite kär i han. Max visad mej vad hon skrivit i sitt block på sitt rum... Loka<3...tror hon menar Loke;-). Men säg det inte till nån!

1 kommentar:

24seven by [bo:bakk] sa...

Så fint!! Klädda knappar gör det där lilla extra tycker jag. Snyggt! Låter som ni hade en riktigt mysdag.

Kram!