söndag 1 maj 2011

Dubbla premiärer!

Har haft en perfekt helg på alla sätt! Bakluckeloppispremiär i lördags! Fynda så fina grejer...söta kökshanddukar, vaxduk, barnböcker, spel och ett förkläde. Hann även ett besök på min absoluta favvo loppis som äntligen öppnat. Där fick ett gulligt rådjur följa med hem och ett helt PERFEKT sminkbord a la 50-tal.
Valborgsmässoafton fira vi ute på restaurang med kidsen. Mysigt! Brasan bojkotta vi. Cykla hem, tände ljus och mös framför tv:n istället. Alla nöjda!

Idag premiära jag med en tur på racern i härlig vårluft. Kändes skönt att äntligen kommit ut på en tur. Fler lär det bli... Söndagen har annars spenderats hemma. Började riva och slänga lite ur min garderob så vi kan sätta igång med rusten där snart. Nytt golv, bra förvaring, mitt nya sminkbord, fina tapeter och lite bättre ordning så kommer mitt "dessing room" bli perfekt.

Imorgon ny vecka och nu har nedräkning till vår resa börjat...bara 22 dagar kvar!

1 kommentar:

Sandra sa...

Ja nu är det verkligen nedräkning, dags att börja packa snart ;-)