fredag 1 oktober 2010

Väga min ord...

...ibland undrar man varför man säger saker som man gör. Just nu är jag trött på hosta, snor, bruta fingrar, klämda fingrar och så vidare. Nu VILL vi vara friska så om jag i ett tröttsamt "moment" önskade att nått barn skulle vara liiiite sjukt önskar jag nu att vi får hålla oss friska!
Hitta vid en Erikshjälpen""drive" en så snygg våg (passande va?) Turkos, svart virrvarr och med minst 5 kilo felvikt...åt rätt håll;-)


Idag har vi haft en perfekt fredag på alla vis. En förmiddagstur på racern med bästa pappa. Fick bli en lugn tur då jag fortfarande känner av min förkylning. Paps där emot hade nog kunnat cykla Bergslagen runt. Eftermiddagen spenderades på badhuset med hela familjen! A har äntligen lite tid över nu när köksrust börjar lida mot sitt slut.

Nu "såsar" vi i soffan efter hemmalagad pizza. Kidsen moffar godis och väntar på att idol ska börja. En perfekt fredag med andra ord. Hoppas på en fortsatt trevlig helg nu!


Inga kommentarer: