onsdag 15 september 2010

Pekfingervalsen

< Just nu verkar vi vara oturförföljda vad det gäller fingrar och händer. Började i lördags med Klara som drog igen en dörr på två fingrar så bloden spruta. Två blånaglar senare var det min tur att skära upp två fingrar på en lampa...ajajajaaaajjjjjjjjjjjj! Igår vakna jag med ett "ont" pekfinger...tog mej genom arbetsdagen och tänkte att det skulle jag göra idag med...tills första patienten när jag inte ens kunde hålla i spegeln. Hann inte ens avsluta min patient när jag får ett telefonsamtal från skolan. " Du måste komma! Max har nog brutit lillfingret! Akuten, röntgen och ett gips. Nu blir det fingervila för oss alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men era stackare:-(!!! Vilken otur! Ringer imorn! Kraaam till er alla tre och var försiktiga!! Verner