onsdag 1 december 2010

Lucka 1, Årets önskelista!

1 december och bara 24 fjuttiga dagar kvar till jul! Jag brukar gå ut hårt vad det gäller min önskelistor och gör så även i år...3 önskningar...bara;-)

En ny soffa om jag bara kunde bestämma mej för vilken står högt på listan. Ikeas Stockholm, Mio´s Focus eller...Vill ha en skön, med rätt 50 tals känsla, helst en redan insliten fast ny...finns det?








En SUPER socker söt "Kitchen aid" för att kunna knåda ihop en perfekt bulldeg! Sen att den skulle göra sig himla bra i vårt nya kök blir bara en bonus!





Och minst en vecka i solen med familjen! LÄNGTAR så jag storknar efter lite värme och sol och tid med de bästa!

1 kommentar:

Trin sa...

Åh, en Kitcen Aid har stått på min önskelista länge. Bra pris på dom nu på Media markt såg jag....