onsdag 28 april 2010

Tack...

...för den här tiden "Team Hickisch! Det är med sorg jag går till jobbet imorgon, sista dagen på VÄRLDENS bästa jobb! Och det är bara fina minnen jag kommer bära med mej från nästan 3 år. Alla rara och fina patienter, vår fina klinik med underbar utsikt, stämningen mellan oss. Hur ska jag klara mej utan: våra färska ciabatta från Frosth varje morgon, Maddes och mina konversationer och matematiska uträkningar, Rainers dåliga skämt, alla våra roliga kurser och fester? Trin först och nu jag...Team Hickisch kommer aldrig va sig likt igen!



2 kommentarer:

Trin sa...

Det är med sorg i hjärtat man går vidare. Synd att denna era i våra liv är slut. Nu får vi vandra vidare mot nya mål och hoppas på att det blir bra. Vi har i alla fall haft kul det kan man inte säga annat!! Även om dagen efter inte har varit lika kul för undertecknad. Lycka till på nya jobbet!
Kram!

Anonym sa...

Kommer att bli så tråkigt att gå till jobbet nu. Roligt har vi haft! Miniräknaren är den bästa uppfinningen.... ;) Vi får bara hoppas att allt blir bra trots allt. Och se till att hålla kontakten. Kram Madde