måndag 11 januari 2010

Försenad...

Förra året gick jag ut hårt och knåpa ihop en rätt "rejäl" önskelista till jul...i år var jag lite mer blygsam. Gjorde ingen! Fast min kära man snappar upp ett och annat ( tydligen;-) ) mellan sina "ja" och instämmande "mmm". Han letade upp sidan där jag i förbi farten visat ett armband jag ville ha, blev medlem och klicka hem min julklapp. Gick sen som en värpsjuk höna och kolla brevlådan...men ingen julklapp kom. Den 23 december hade fortfarande inget paket kommit...bara ett mail..


P.g.a. överlastning av paket under jul-nyår säsongen hos EMS så har tusentals paket hamnat i Frankfurt, Tyskland utan kontroll.
Ca 15 st paket från oss är inblandade i detta.
(mitt så klart) Paketen som skickats ut från leverantören mellan den 15 dec till 23 dec till oss har fortfarande inte kommit.
Vanligtvis brukar det ta 2-3 arbetsdagar med leveranstiden. Det som har hänt var att flygplanen var för tungt lastade, så dem har mellanlandat i Tyskland, där dom lastat av en del av lasten däribland våra varor. Bla bla bla bla....



Stackars A... men i fredags kom mitt nya "husdjur".

Tack älskling!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är du värld Älskling

Villa Björkebo sa...

Olalala! Vilket coolt!Passar perfekt på din lilla handled.

Anonym sa...

Oj,oj ,oj.. Sådant vill jag oxå HA!! Jätte snyggt Jenny
kram Mia