söndag 27 december 2009

Snöskottning, tomtar och maskotar!

Snön verkar aldrig ta slut...armarna värker och snöhögarna växer men va mysigt! En sån här vit jul var länge sen... Julafton var lugn...kiltar på;-), förväntasfulla kids och tomten som till och med kom två gånger! Det enda som fattades var juldagen hemma hos mor och far! Mams julbord... Bäst är ändå att far är på bättringsvägen! Det är viktigast!


På annandagen skrevs det historia: Jag var på min första LIF match! Och lilla Max var maskot! Söta söta unge! Efter lite pirr i magen på väg in i bilen var han nära att inte ställa upp men föll för grupptrycket på plats. Sa inget till Max men jag var precis lika nervös!! Men stolt!


Och idag ringde min Docka! Som jag saknar min vän! Kom snart hem! För du saknas oss här hemma!


Kram på er! J

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag längtar massor efter er också!

Puss Annis