onsdag 30 december 2009

2009

Orden: "Livet är inte ett problem som ska lösas utan en verklighet som ska upplevas!" fick en mening...

och A flyttade hem igen...


...Lilla K lämna alla nappar till påskharen...

Maxen "tappa" sin första tand...med lite hjälp från mams...


Mams hand blev opererad och bättre...nästan...


Taket fick sig en välbehövlig rust....


...flera trevliga fester med vänner!


...bland annat cykelfesten som blev en hit! Hoppas inbjudan kommer till nästa års med!

Elin och Tjo fick en liten Frede och blev Familjen Sommestad och vi fick klä upp oss...

Jag klarade ett mål i min träning!

Far var med hela vägen och coachade! Nästa år kör vi alla tre runt "Halvvättern"...

2009 fick min bleka kropp värmas av solen 2 gånger. En vända till Turkiet med arbetskamraterna...

...och en vända till Teneriffa med min älskade familj! 2010 kommer förhoppningsvis bli precis lika bra. En resa och nya mål.
Gott nytt år alla!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är världens bästa! Det finns få personer som kan få mig att känna mig så speciell och betydelsefull som du kan. Jag längtar massor efter dig och önskar att jag fick fira in det nya året med er därhemma. Kramar i massor A

Anonym sa...

Låter som ett helt underbart år! Hoppas det nya blir lika bra för dig och din familj! Kramar- Helena