söndag 1 mars 2009

Tipp Topp...

Trevligaste förmiddagen hade vi hos "Verner och co igår. Jag som inte sett lilla Valter på såååå länge fick stilla mitt bebbeabstinens. Lilla V har börjat krypa och fått 2 bissingar! Sötare unge får man leta efter!!! Kidsen busa, jag gosa med V, Nyberg bjöd på " Kaffe latte a la Järnvägsgatan" med sina goa kakor till.
Kvällen blev lika bra som dagen...middag med bästa tjejorna på "Fenix"...super trevligt och gott. Mätta som få rulla vi till "Folkan" och för lite drinkar och mingel. Var skönt att landa på kudden hemma brevid A i natt. Klockan sju i morse bokstavligt hoppa jag ur sängen och drog i gång familjen i storstädningen....kan ju tillägga att jag inte är så mallig nu.... har hunnit en del i och för sig...bara kvällens pass på "Criss Cross" kvar men sen får det bli soffan och film. Imorgon börjar en ny träningsvecka! Sweet! Känns som jag fuskat alldeles för mycket den här helgen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv pucken!! Åhhh gamla goa verner&verner tider mmmm... valter längtar efter dig redan!! Puss & Kraam Verner