lördag 3 mars 2012

Inne hos oss...

...just nu! De röda vinterkuddarna åkte för länge sedan bort från soffan...hann knappt va nyår om jag ska vara ärlig. Min mamma är ju alltid så produktiv och hade gjort några nya fina kuddar åt mej. En med mormorsrutor och små rosor. Helt i min smak! Den andra har hon jobbat på under en längre tid, typ 12 år!, innan den var helt klar. Det har varit ett sånt projekt hon tagit fram när tid funnits och så klart fick syss en likadan. Den är så himla fin. Svart siden, broderad rosor och så där lite "gammeldags". Älskar den! De gör sig fint tillsammans med "elefant"kuddarna från Svenkt Tenn.



Vilken härlig vårdag vi har idag! Ska snart iväg ut med min vän J på en promenix. Idag blir det bara promis, jag fick en dunderförkylning igår...näsa som rinner och lite halsont. Ska bli skönt ändå att bara komma ut och andas lite frisk luft!

Inga kommentarer: