fredag 17 februari 2012

Till dej lilla pappa!

Det finaste jag vet är blommor! Efter det vackra färger och mönster. Här hemma har vi både och. När jag väljer tapet blir det alltid mönster och blommor, älskar´t! Sen tänker jag..."Kommer Lilla Pappa godkänna denna"! Det är ju Lilla Pappa som snällt kommer och tapetserar jämt. Och varje gång säger han: " Är det en "papperstapet?" och "Nu ska du lära dej Jenny"! Och varje gång slutar det med att jag rollar lim och han hänger våder. Vi är ett bra team. Just nu är det kidsen rum som skall fixas till. Fröken K:s rum har jag redan gjort klart...i mitt huvud. Och visst blir det blommor och mycket färg! Inne hos unge herr M är det lite knepigare, vet att han inte godkänner några blommor! Så nu ska jag bara välja tapeter...
Mina två absoluta favoriter hemma är den i hallen och den i vardagsrummet/köket. Känns alltid som lite vår här!;-)







Inga kommentarer: