torsdag 20 oktober 2011

Jag vet...

...det var hundra år sedan sist...minst;-). Dagarna bara går, veckor rusar förbi. Oktober går snart över i november. Herre min gud snart dax för önskelistan till tomten ju...
Idag kände jag för en uppdatering, ligger hemma med "kraxig" stämma. Kalla det bloggtorka eller kanske lite mer "vem-är-intresserad-av-vad-jag-skriver-om". Känner att jag kanske förväntar mej respons i form av kommentarer samtidigt som jag helst inte vill veta vilka som läser... Knepigt men sant...


Så vi får väl se om blogglusten kan infinna sig liiiite tätare, så om inte för Er skull, så för min egen... Läste tillbaka idag i min blogg när jag låg där under filten och tyckte synd om mej själv...


Bilden då? Ser Ni vem som är vem? Syss och jag tokmatcha jämt när vi var små. Gissar att vi är i cirka 7 års åldern... Har jag rätt mamma? Jag går på ett par alldeles för stora ny erupterade 1:or i fronten på nån av oss när jag gissar åldern...skadad hygienist som man är. Tycker dessutom att lilla K är sin mamma upp i dagen när man ser den här bilden och jag vet....

...det var ju jäääääätte lääääääänge sedan sist;-)!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen ett nytt inlägg som jag har väntat ;). Så söta ni är. Lilla K är verkligen en avbild av sin mamma! Kram madde

24seven by [bo:bakk] sa...

Jag kan också tänka sådär...undra vilka som egentligen läser ens blogg. Det är ju bara ett litet fåtal som faktiskt lämnar en kommentar. Jag gillar din blogg. Ibland har man torka. Och det är ju helt ok. Inte fasen har man nåt vettigt att säga jämt. ;) Jag tror det är du till vänster. När ni var "små" var enda sättet för mig att se skillnad på er att din ansiktsform var lite mer oval än Lindas. Annars är ni ju exakt lika. På pricken lika fina. :)

Stor kram!

Villa Björkebo sa...

Sötas i stan! Önskar jag kunde fläta håret sådär idag ;-)
Helena: du har sånt kom i håg! Och jämt så gullig.
Kram Sis

Sandra sa...

Men gud vad Klara är lik dig!! En kopia. Vad söta ni var <3
Och självklart vill vi att du ska blogga lite oftare, alltid kul att läsa trots att man inte alltid kommenterar.

Anonym sa...

gillar o läsa din blogg.... men jag håller mig anonym :)

Anonym sa...

Jag läser er bloggar men det finns ingen
Länk till min hemsida
www.jeppeengineering.se
Bror j

Jenny sa...

Tittar oxå in ibland, passar på att lägga till dig i "min blogg lista" så jag ser när du uppdaterar :)