torsdag 10 februari 2011

Snökaos!

Trodde jag skulle kunna vänta ut min man så han kunde fixa skottningen när han kom hem men icke det har ju vräkt ner idag! Skottade så händerna blödde ikväll ( eller ja...kanske var det de röda skinnhandskarna av polskt galonsvin som färgade;-) ) Jag som för ett ögonblick trodde att våren var på väg. Fick lite såna "feelings" i tisdags när solen sken in på mitt behandlingsrum och efter lite inspiration från min syss ( kolla in här! ) hann jag ut på lunchen för att leta fejkblommor. Fick bli minitulpaner. Det får nu pryda vår trapp till jag kan sätta ut mina favvisar "Bellis". Vår kom fort nu för jag längtar sönder mej efter lite värme, torra gator, kaffe efter husväggen i vårsol, snödroppar, cykelturer på racern, tunnare kläder och sommardäck på bilen!








Inga kommentarer: