söndag 15 augusti 2010

Lägesrapport och smygkik!

...semestern är slut och efter en vecka på jobbet är man tillbaka i lunken. Tiden för vår rust blev ännu mindre från redan lite. Läget just nu...Golvet är lagt, av mej;-) med support av min man! "Handy woman" som lärde sig att tapetsera och lägga golv på mindre än två dagar...(stolt som en tupp är jag). Underskåpen är på plats. Diskbänken "provar" sin plats under plast då vi just nu håller på med taket. Min snälla paps kommer i veckan och målar och tapetserar klart... Har väl lika mycket jobb kvar som vi redan lagt ner men nu börjar det roliga. Tapeter, färg, bänkskivor, handtag, kakel osv... snart så...







3 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste vara landets snyggaste golvläggare! Det där håret är asballt!! Och skicklig dessutom, bra där! :-)

//Helena

Anonym sa...

Bra gjort! Klart att du ska vara stolt som en tupp över den golvläggningen. Själv håller jag mig till symaskinen...

Ses kanske till helgen?

//Matilda

Miss Stenad sa...

Härligt..ja det är väl nackdelen med att vara tillsammans med en snickare, de måste alltid hålla på att lära en så dom slipper.
Väntar med spänning på fler bilder.