fredag 7 maj 2010

Trötta!


Hoppsan var det så här det skulle bli att jobba liiite mer? Jag och kidsen har varit helt slut hela veckan! Nytt jobb och datautbildning. Resor till och från Nora, resor till och från Örebro. Tidiga mornar, frukost på dagis, sena eftermiddagar. Hade panik i onsdags...kändes som jag inte sett mina "små" troll. Jag är ju van att hänga med dem jämt och få rå om dem mycket. Men saker och ting förändras... kommer nog ta ett tag både för mej och kidsen att vänja oss vid vårt nya schema. Och så har vi vår semester att se fram mot. 2 härliga veckor tillsammans!

1 kommentar:

Indra sa...

Ja det är inte kul att pendla. Har gjort det i X antal år och skulle göra allt för att ha ett jobb i Linde. Tänk att kunna cykla till jobbet. Vilken lyx! Men man vänjer sig, snart ska du se att det är som att det ingår i din arbetstid. Ibland är det ganska skönt att åka bil, man hinner stressa av och man hinner fundera på allt och ingenting. Fast det är nog därför jag är så tråkig och aldrig vill göra något på helgerna utan bara vara med familjen, eftersom man är borta så mycket. kramilikram