måndag 1 mars 2010

Trist måndag!

Måndagmorgon och jag känner mej BARA trist och tråkig! Inget snyggt att ta på mej...blek och tråkig frilla! Läste nånstans att "vinterdepressioner" minskat denna vinter...jag verkar dock hamnat i en "svacka" bland alla snö. Men jag gjorde en uppryckning... Fick en återbudstid nästa vecka hos VÄRLDENS bästa frisör...nu ryker min tråkiga page! Jimmy kommer jubla ( Han vill jämt klippa kort!) Prova även ut ett par eller rättare sagt två brillor på Spacesavers...ett par "NÖRDISAR". Så nu är det bara att smörja sig med lite brun-utan-sol för att sen nanna kudden och hoppas på en bättre dag imorgon...

SWEET DREAMS


2 kommentarer:

Sandra sa...

Jag bara måste be om ursäkt för idag!! Jag känner mig inte som en bra människa just nu!

Sweet dreams... sa...

Men det är lugnt! Det gick ju bra! Redan glömt och förlåten;-)!