måndag 12 oktober 2009

Äntligen


Trött på att va sjukskriven, trött på att hålla handen torr och inte kunna använda den helt, trött på att inte kunna träna som jag vill men i morgon ser jag äntligen ljuset i tunneln;-). Det är dax att ta stygn och bort med lilla paketet. Yeeha! Ska ta Sveriges längsta dusch imorgon...utan en icapåse!! Småsaker som gör en lycklig.

Har haft en bra sjukskrivningsdag hemma idag. Nu är det ordning i alla skåp och lådor, (hitta ett x antal läppglans), recepten sitter i recepboken jag fick av syss för 2 år sedan(!!!)...kläder rensade, kastade och några sålda på Lindenytt. Kort sorterade. Hitta till och med ett outnyttjat presentkort på badhuset som jag fick av en gammal kompis för typ hundra år sen på ansiktsrengörning, mask och massage och det bästa av allt var att det gällde fortfarande. Så tid är bokad. Tack Marina om du skulle råka läsa detta:-). Så sammanfattningsvis har jag fått liiite gjort hemma med en hand.

Nu ska jag skölja av min ansiktmask och sen krypa upp i soffan....bonus avsnitt av "Svenska Hollywood fruar" väntar.

2 kommentarer:

Villa Björkebo sa...

BRa med lite nytt läppis! Man vill ju inte känna sig helt expoooooosed!

Trin sa...

Du är välkommen tillbaka...bara lite synd att vi inte får jobba samtidigt! Kramis