söndag 10 maj 2009

Cykelfesten!

Vilken lyckad kväll!!! Åkte runt i stan och hem till massa trevliga människor och käka. Jag verkligen beundrar tjejerna som arrangerat hela festen. Vilket jobb! Bjuder på lite bilder från kvällen. Redo! Däcken pumpade, kedjorna smorda;-) och ballongerna på plats!



Första stopp!





Andra stopp!Tredje stopp hemma hos oss!






Sen bidde det fest! ...och "nattavickning"! Nästa års Cykelfest är redan inbokad...då ska jag rusta A:s cykel med stödhjul och så ska han få en hjälm...fniss. Han kommer behöva repa sig i ca 3 veckor efter den här festen....

4 kommentarer:

Anonym sa...

åhhh underbart!! Jag gör mig så himla bra på bild:-)!! Kraam buster;-)

Anonym sa...

Hälsa Andreas att vi var minst två som misslyckades. Hemma innan 12, revansch nästa år. CJ

indra sa...

haha...ja jag hörde att han gjort sig illa...usch inte roligt

Anonym sa...

Hej!
Hahahaha! Stödhjul.... ja...har hört att fler skulle behövt ha det! Tack för en suuuupergod efterrätt! Ha det bra i Turkiet!
Kram Jennie