måndag 20 april 2009

Klara, jag och Dockan!


...gillar haremsbyxor! Gör du?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet faktiskt inte... Är lite kluven...

Trin sa...

Åh nej!!!

Anonym sa...

Hemska! Men det vet du att jag tycker :) kram m

Marie sa...

Urk!! Riktigt fula tycker jag.

Tess sa...

nej usch, man ser ju ut som alladin i dom ju. Eller som man skitit på sig ! haha. Inte snyggt!

Anonym sa...

nej fy nej.. har sätt många ha dessa och de flesta var 50+ fattar inte hur det går ihop men antagligen tycker de väl att de är sköna... jag tycker de är hemska skulle aldrig ha de på mig.. blä

indra sa...

Hej hej, tack för senast...jag har lagt min blogg på is, därav spärr, det är ingen som har lösen.
Jag gillar också Haremsbyxor (på andra) men jar har ett par NIKE träningsbyxor som är halvharem, hur sköna som helst, fast dom ser lite roliga ut på. kramilikram
Ps. jag kanske ska börja blogga igen, vet inte när.
PS2 vilken fin hårfärg du hade på G-partyt,

Sweet dreams... sa...

Till Indra!

Klart du ska fortsätta blogga...undra just varför den var låst. Tack själv för senast! Superfina kläder! Hade kunnat handla mycket mer om plånkan tillåtit ( eller rättare sagt min man;-)...fniss) Ser fram mot klädleveranen! Snart hoppas jag! Kram Jenny