tisdag 23 december 2008

Gillar inte...


...att bli utmanad...men en utmaning är en utmaning så här kommer den med vissa ändringar;-)


Regler:



  1. Publicera reglerna på din blogg

  2. Svara på de sex 8 sakerfrågorna

  3. Regler är till för att brytas så jag la till en egen... 8 är alldeles för mycket...tre får räcka...

  4. Meddela de du tänker utmana

3 Favoritprogram:



  1. Desperata hemma fruar!!!! Spännande spännande! Kan inte leva utan.

  2. Sex in the city! ÄLSKAR den serien...när den gick. Kan kolla om och om igen. Visst Annis?

  3. Bolibompa....tar alltid lite skönthetssömn då brevid kidsen. Sweet!

3 saker jag gjorde igår:



  1. Rota lite i munnar, jaga lite tandsten, putsa nån fyllning ...Men nu har jag julledigt ända till 7 januari!

  2. Fixa skinkan ( inte min...;-)) Julskinkan! Blev jammy jammy!

  3. Önska jag hade hunnit sprungit en vända...hann inte idag heller men en promenix får duga

3 saker jag ser fram mot:



  1. Att SOLA! Först med familjen sen med arbetskamraterna. Längtar!

  2. Att få slänga ut granen som ser ut som en lyktstolpe och som redan barrar i 200. Blir galen, undra om jag ens kan hålla mej till annandagen?!

  3. Till min lilla svala sitter in tatuerad....7 januari har jag tid!

3 saker på min önskelista:



  1. Resa!

  2. Mer tid att träna på!

  3. Att 2009 bli ett bra år!

3 favoritrestauranger :( som att jag ofta går på restauranger???....)



  1. mamsegulls hemlagade mat!

  2. China

  3. Mac Donalds ;-)...

3 saker som gör mej glad: ( Hitta på denna själv...)



  1. Familjen

  2. Fint väder

  3. Shoppa

1 kommentar:

Sweet dreams... sa...

Utmanar den som känner sig manad! Eller som läser detta! Kram på er!