lördag 8 november 2008

Sol inne...



Sol i sinne...Har fått "dille på gult och orange tror jag...alla dagens loppisfynd går i dessa färger. Och SHIT vilka fina fynd...om jag får säga det själv:-) "Somrigaste" saftglasen, som man bara blir glad av att titta på, kommer lysa upp inne hela mörka vinter. Ser redan nu hur vi dukar upp i trädgården med dem till sommarn och svettiga kids dricker saft ur dem...eller kanske nån go granne lapar istee eller en M en kall drink en sommarkväll! Användas ska de göras ialla fall:-)!

Hitta även gulligaste brickan med salt, peppar och sockerskål...givetvis i teak och 50-tals stil! ME LIKE!!!!

Coolaste väckarklockan kommer ticka ikapp med mina snarkningar;-)...men jag tror knappast att den kommer konkurera ut min mobil. Hahahhaaa...min mobil är med mej till döden;-)... Dagens sista fynd...en askkopp så det kan fimpas med stil:-)











































Inga kommentarer: