måndag 22 september 2008

Utmanad?!

5 saker i frysen?!...
  • önska jag hade en "Lakritspuck"...fast den skulle inte få ligga kvar;-)
  • kantareller
  • fiskpinnar
  • pommes
  • is
5 saker i garderoben...
  • alldeles för många pumps...kan ju inte ens gå i högklackat...men ack såååå fina att titta på
  • en balkläning som jag nog aldrig kommer komma i igen...så vida jag inte kan få kroppen omsvarvad;-)
  • mina favvo pyjamisar "Monking around"
  • x antal väskor
  • Fröken K:s alla fina små kläningar

5 saker i handväskan...
  • PLÅNBOK...annars går det ju inte att shoppa;-)
  • min guldlöständer...hahahhaaa....köpt ur en sån här automat för en tia....har en fin liten samling
  • mitt "överlevnadskit"....nä inget tält eller så utan bara det mest viktiga typ: läppglans, puder, plåster, örhängen... osv
  • kalendern...måste ha koll på alla fika dagar på dagis, löparvändor och mitt schema
  • kvitton

5 saker i badrumskåpet...

  • sminkväskan!!
  • tandstickor, tandtråd...hahahhhaa...känns som jag måste skriva det;-)
  • Paris Hilton... ialla fall hennes parfymer...
  • "Fluff"...klara mej inte utan ( Dust It)
  • nagelack...inte bara ett...utan nästa hela regnbågens färger

5 saker i bilen...

  • minst en "rock" cd och såklart kidsens "Spöket Laban"
  • tvättkort på Statoil...gillar blanka bilar...
  • solbrillor
  • K:s shoppingvagn
  • filt...så man har nått att sitta på i lekparken...
Jag utmanar: Fia, Madde, Elin,

2 kommentarer:

Villa Björkebo sa...

Hi, hi, du e ju kul Sis!

Tess sa...

den där balklänningen kanske kan komma till anvndning ändå ... ! haha