tisdag 12 augusti 2008

K som i Klara!

Idag har vår prinsessa namnsdag så vi fira:-)... skynda mej från jobbet. Hade fixat två paket på lunchen...ett till Maxen oxå. Hämta kidsen på dagis. Lilla K stod vid fönstret med tutte och gos och längta efter mej. Gullunge! Åkte hem och laga favvo maten... Fiskbullar, mos och ärtor. Mams fick laxgryta. Är sååååååå trött på det där hemska fiskbullarna. Men inte K...hon skulle äta fiskisar mitt i natten om det var så;-)...och idag var det ju hennes dag.
Morfar kom och kusinerna med Mostis. Ännu mer namnsdagspaket, " Pearls for girls"...mostis vet hon;-). Fika och glass. Tror att Klara hade en helbra kväll. Båda somna gott och imorgon kommer hon vara sötast på dagis med sina nya tofsar och hårspännen. Jag har precis tagit mej ett bad...skönt efter min löprunda. Gick bra trots att jag inte hade nån draghjälp av T, 38 min idag!:-)
Ska försöka komma i säng snart...NATTI NATTI!
P.S Tack paps för att du tog diskberget! D.S

1 kommentar:

Olá sou Adrielle, mãe, mineira, casada e apaixonada pela vida. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.